داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

دنیای وارونه!

دختر دستش را بریده بود اندازه ای که نیاز به بخیه زدن داشت.

 با شوهرش آمده بود. وقتی خواست روی تخت دراز بکشد

 شوهرش نشست و سرش را روی پاهایش گذاشت.

 تمام طول بخیه زدن دستش را گرفت و نازش را کشید و قربان صدقه اش رفت. 


وقتی رفتند هرکسی چیزی گفت،

 یکی گفت زن ذلیل، یکی گفت لوس،

 یکی چندشش شده بود 

و دیگری حالش بهم خورده بود! 



یادم افتاد به خاطره ای دور روی همان تخت.

 خاطره ی زنی با سر شکسته که هرچه گفتم چطور شکست فقط گریه کرد

 و مردی که می ترسید از پاسخ زن. زن آنقدر از بخیه زدن ترسیده بود

 که بازهم دست مرد راطلب می کرد و مرد آنقدر دریغ کرد

 که من کنارش نشستم و دستش را گرفتم 

و آرام در گوشش گفتم لیاقت دستانت بیشتر از اوست.


 اما وقتی آن ها رفتند کسی چیزی نگفت! 

هیچکس چندشش نشد

و هیچ کس حالش بهم نخورد... 


همه چیز عادی بنظر آمد 


⭐️و من فکر کردم ما مردمی هستیم که به دیدن آدمی برسر دار بیشتر عادت داریم 

تا دیدن مرد و زنی عاشق.



دسته بندی :
 پندآموز زیبا و خواندنی عاشقانه حکایت

دیدگاه ها [ ۸ ]

Mohsen Farajollahi
چه زیبا :) فقط یکم فازش سنگین بود آخراش رو درک نکردم :(
+قشنگ بود ممنون ^-^
(: دوباره بخونید درک میکنید😊
خواهش😃
سلام آقا مجتبی ،ممنون
سلام دوست عزیز😃 خواهش
عمریست ک یک عمر سکوت ب احترام مرگ انسانیت کرده ایم!
بسیار زیبا فرمودید(:
دقیقا همییین:))))همه فک میکنن مردا نباید احساسی باشن...چرا خب؟!
من بشدت احساسی هستم😃
من که فکر نمی کنم چندشم میشد یا همچین حرفایی میزدم :)))
در کل حرف نداشت😊😊😊
خعلی ممنون از نظر شما😃
سلام جالب بود :)
به وب منم سر بزن یه مدت نبودم تازه فعال شدم دوباره ! نظر یادت نره ممنون ♥
سلام خعلی ممنون😃
خدایش هر پستی ک میزاری رو میبینم و نظر میدم
خواهش😊
واقعا احساستی هستین آقا مجتبی؟!
آخ جون ^^
حدسم درست بود ^^
اره😊
😳
بله حدستون درست بود😃
پرتقالِ دیوانه
چقدر خوب بود این مجتبی
خعلی ممنون😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی