داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

فرق امروز و فردا!

آمدند، نشستند، درد دل کردند، از غمها و شادیهایشان گفتند، خندیدند، گریه کردند، من هم با آنها خندیدم و گریه کردم. سوالهای زیادی از آنها پرسیدم، بعضی هایش را جواب دادند، بعضی هایش را هم نه، بعد هم خداحافظی کردند و رفتند... خوب که فکر میکنم می بینم خیلی هم فرقی نکرده است: آن روزها جمعه ها می آمدند، حالا پنجشنبه ها.


دسته بندی :
 پندآموز زیبا و خواندنی حکایت

دیدگاه ها [ ۷ ]

ali zahmatkesh91
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
❤️ دنبال بازاریابی و کسب درآمد هستی......👇👇👇
********************************
:((((((((((((((((((((
(:
💗 miss fatemeh 💗
راستش چیزی متوجه نشدم !
منم متوجه نشدم😃
منم خیلی متوجه نشدم ...
منم متوجه نشدم😃
همممممم؟
اهوم😃
تلخ ولی دوست داشتنی و واقعیت ..........
:)
اهوم(:
آخه من فک کنم متوجه شذم ...
الان اکثریت ؟؟ اقلیت ؟؟ من ؟؟ بقیه ؟؟ چی ؟؟ چطور ؟؟ وضعمون ؟؟
:)))
درصد هست وضعمون😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی