داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

ایمان واقعی!(جالبه بخونید)

روزی بازرگان موفقی از مسافرت بازگشت و متوجه شد خانه و مغازه اش در غیاب او آتش گرفته و کالا های گرانبهایش همه سوخته و خاکستر شده اند و خسارت هنگفتی به او وارد امده است .

فکر می کنید آن مرد چه کرد؟!

خدا را مقصر شمرد و ملامت کرد؟ و یا اشک ریخت ؟ نه.....

او با لبخندی بر لبان و نوری بر دیدگان سر به سوی آسمان بلند کرد و گفت : "خدایا ! می خواهی که اکنون چه کنم؟

مرد تاجر پس از نابودی کسب پر رونق خود ، تابلویی بر ویرانه های خانه و مغازه اش آویخت که روی آن نوشته بود :

مغازه ام سوخت ! اما ایمانم نسوخته است ! فردا شروع به کار خواهم کرد!

دیدگاه ها [ ۵ ]

زیبا:))))
مرسی:))))
Inam shenide bodamD:lotfan dastan jadid ke man nashnidam bogzarid:D
چشمD:
میزارمD:
چقد قشنگ :)
مرسی(:
hey there and thank you for your information – I've certainly
picked up anything new from right here. I did however expertise several technical points using this site, since I experienced to reload the site
a lot of times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your web hosting is OK?

Not that I am complaining, but slow loading instances times
will often affect your placement in google and can damage your quality
score if ads and marketing with Adwords. Anyway I'm adding this
RSS to my e-mail and could look out for a lot more of
your respective fascinating content. Ensure that
you update this again very soon.
Very nice post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have truly loved browsing your blog posts.
After all I'll be subscribing for your rss feed and I'm hoping you write once more soon!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">