داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

دوستت دارم پدر!(بخونید جالبه)

دوستت دارم پدر
زمانیکه مردی در حال پولیش کردن اتومبیل جدیدش بود کودک 4 ساله اش تکه سنگی را برداشت و بر روی بدنه اتومبیل خطوطی را انداخت.
مرد آنچنان عصبانی شد که دست پسرش را در دست گرفت و چند بار محکم پشت دست او زد بدون انکه به دلیل خشم متوجه شده باشد که با آچار پسرش را تنبیه نموده.
در بیمارستان به سبب شکستگی های فراوان چهار انگشت دست پسر قطع شد.
وقتی که پسر چشمان اندوهناک پدرش را دید از او پرسید "پدر کی انگشتهای من در خواهند آمد" !!
آن مرد آنقدر مغموم بود که هچی نتوانست بگوید به سمت اتوبیل برگشت وچندین باربا لگدبه آن زد.
حیران و سرگردان از عمل خویش روبروی اتومبیل نشسته بود و به خطوطی که پسرش روی آن انداخته بود نگاه می کرد . او نوشته بود " دوستت دارم پدر"

دسته بندی :
 پندآموز زیبا و خواندنی عاشقانه

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

هعععععععععی
😃😞
پایان عاشقی 😞😢
با اینکه چند بار خوندم اما هنوزم جذابیت خودش داره وفوق العاده زیباست ممنون بابت نوشتن چنین داستان زیبای 
دقیقا خیلی زیبا نوشته شده که ادم ازش سیر نمیشه😃
خواهش😃
مرسی😃
چقدر بد :|

چرا بد:|
من که کلا تبدیل به یه قاتل شدم :|
از بس این و اونو ترکوندم :|
من برم این باباهه رو هم بتروکونم.کاری ندارین؟
خوبه😃
تا میتونی بترکون😃
چرا اگ میتونی سرش رو  بیار😂
حسین مداحی
بابا مثل پشت میمونه.
مثل کوه
هی اشک مارو درار:`((
واسه شستشو شدن چشم هاتون اینجور پست میزارم تا تار نبینید😃
چشم.میفرستم =)
چشمت روشن یادت نره ها😂واسه هدر وبلاگ میخوامش😂
ناراحت شدم :(
منم ناراحت شدم😞
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
حالا چجوری روش میشه
ب پسرش بگه دستت همینحوری میمونه؟
پسفردا چجوری میخواد تو صورت
پسرش نگاه کنه؟😒
اتفاقی که افتاده ودیگه نمیشه به عقب برگشت و از این اتفاق جلوگیری کرد باید یجورایی به پسرش بگویید
مقداری ناراحتی...
کمی دلخوری...
ذره ای بغض...
در من رخ داد...
عررررررررررررررررررر
میگم پولیش کردن ینی چی؟!؟!؟!؟؟!
ی مایع مخصوص بدنه ی ماشینه برای برق انداختن روی ماشین ازش استفاده میکنن😃
من بودم دستش که هیچ میزدم گردنش رو هم میشکستم پسربچه بی تربیت :-)))
چقدر بی رحمی😂
اووووووووووکی
ولی خیلی بی رحمه.بچه عزیزتره یا ماشین؟؟؟؟؟؟؟
بچه عزیزتره ولی واسه اقا حامد ماشین عزیزتره😂
If I could put a positive spin on this – I removed my captcha on my blog a month ago and I have not seen one spammy comment. I still moderate comments before I publish them, I just don’t assume that my readers are o1&6;rob8ts.2#8217;
Because the admin of this website is working, no question very
rapidly it will be well-known, due to its quality contents.
Hurrah! In the end I got a webpage from where I know how
to actually take helpful information regarding my study and knowledge.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">