داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

شاید کمی و بیش خداحافظی!

نمیدونم چرا هروقت دلم تنگ ارزوی مرگ میکنم البته تو روز تولدم هم قبل از فوت کردن16سالگیم ارزوی مرگ دردناک کردم!

 ولی حیف هیچوقت نصیب من نشده!
من همیشه واسه خودم انرژی منفی بودم و هس میکنم تا ابد اینجوری خواهم بود.
نمیدونم این درد رو همه حس میکنن یا فقط منم که فقط یکم احساس دلتنگی کنم اینجور میشم!
حیف که زنگی دکمه ی خروج رو نداره وگرنه همین الان روش میزدم و خودم از این زندگی خارج میکردم.
خلاصه زیادی چرت گفتم شرمنده مه انرژی منفی ها به سمتتون حمله ور شدن هیچوقت دوست نداشتم به دوستام و اطرفیانم انرژی منفی برسونم حتی تو فضای مجازی تو بدترین لحضات زندگیم لبخند از دلبام نمیوفته ولی نمیدونم چرا بعط از هر لبخند یک غصه بزرگ روی دلم میشنه که فقط با مرگ میشه اون غصه رو از بین بردـ
بازم حرف دارم ولی چشمام برف پاکن ندارن و ابرهای وجودم باز حس بارندگی گرفتن تو این هوای سرد و استخوان سوز!
به امید رسیدن به تنها ارزوم.

کل حس متن تو این اهنگ تموم میشه😞
بشنوید و نظرتون رو بگید لطفا🙏

دریافت

دیدگاه ها [ ۳۱ ]

💖 miss fatemeh 💖
فکر میکنم قبلا گفته بودم وقتی کسی که دوستش دارم غمگین باشه سیستمم چقدر بهم می ریزه...
چی؟؟؟؟؟
💖 miss fatemeh 💖
مگه این پست رو ندیدید؟...
http://delkhoshihayeman.blog.ir/1395/10/02/%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%85%D9%87-%D8%AE%D8%A8
تازه خوندم(:
ببخشید(:
💖 miss fatemeh 💖
میشه ناراحت نباشی؟ :(
آخه چراپسر خوبی مثل تو باید همچین حسی داشته باشه؟ :(((
چشم(: لطفا لبخـ(:ـند
خب بی دلیل ک نمیشه غمگین شد(:
ولی من گفتم بازم سعی کنم شادترین پسر روی زمین باشم(:
💖 miss fatemeh 💖
لدفا تمام تلاشتو بکن :)))
عه وایسا بینم!من چرا یهو دخترخاله شدم به جای شما گفتم تو؟! 0____0
چشم(:
چون من دختر خاله ندارم(:
💖 miss fatemeh 💖
چه دلیل قانع کننده ای!!!!
اصن کمرم رگ به رگ شد :))))
منم پسرخاله ندارم ^^
من گردنم رگ ب رگ شد😂
واقعا؟؟؟
مرد باش
بزار زندگی لاشی بازیاشو رو کنه! کمر خم نکن!
چشم اقا متین(:
کمر خم نکردم ولی کلی خسته ام!
اصلا این پست بهتون نمیاد ....
شاید اقتضای سنه ... ولی آدم زنده باید زندگی کنه نه که فقط نفس بکشه ، دلیل برا زندگی خووب هم کم نیست ، اصلا دلیل نمیخاد طبیعت وجودی ما شادی و خوب زیستن رو دوست داره . اینجور وقتا هدف سازی کنید ، به اهدافی که باید برسین امیدوارانه فک کنین. .
سن که مهم نیست مهم دله که پیر شده(:
فقط نفس نمیکشم گاهی وقتا برای سرگرمی کمی قدم میزنم!
دلیل نمیخواد ولی هدف میخواد(:
زیستن من که به صورت ی خل و چل هست که23:59دقیقه اش خوشحال1دقیقه اش غمگین(:
اهدافم موقع انتخاب رشته نابود شدن(:
فاطمه؟
یادچندپست قبلت افتادم گفتی نمیتونی ناراحتی کسیوببینی
ثابت شدواقعن .. قربون تودختر:**

+شادباشی الهی گل پسرمون:)
فاطمه است دیگر(:
اره واقعا(:

خیلی ممنون(
: شماهم همیشه شاد باشید(:
شما هم؟
دیگه کی مونده که نرفته باشه؟
نه (:
من هستم تا بیان من رو نندازه بیرون نمیرم😃
💖 miss fatemeh 💖
به جون پسرخاله ی نداشتم :))))
یهویی لزرش شدید من رو فراگرفت😂

💖 miss fatemeh 💖
الهی فدای تو آجی حدیث مهربونم :** ^__^
(:
💖 miss fatemeh 💖
همگی اختیار دارین ^__^
فاطمه ای بیش نیستم ^__^
اصن همگی شام خونه ما :دیییی

+مجتبی میگم چند سالته؟
(:
(:
چشم(:

من16(:
من خودم یکی از قربانی های انتخاب رشته ام اونم نه دبیرستان بلکه دانشگاه ، با اینکه بی هدف رفتم مهندسی پزشکی و الان ترم آخرم ولی دارم تلاش میکنم و امیدوارم که یک مهندس پزشک عالی شم ....
هیچی ارزش غصه خوردن نداره ...
امیدوارم که موفق بشید(:
💖 miss fatemeh 💖
ههههه شرمنده بابت لرزش!
+واقعا 16؟؟؟پس چرا من تا الان فکر میکردم ته تهش 14 باشی؟؟ :-/
دشمنت شرمنده باشه(:
اره پیرشدیم😂
خب شاید برای اینکه من تو 14سالگی بهترین لحضات عمرم رو داشته باشم
واقعا کودکی چقدر خوبه(:
💖 miss fatemeh 💖
عه من کودک نیستم >_من نوجوونم!!!
من ک نگفتم کودک(:
بله نوجوان هستین(:
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
ب قول دوستان این پست
ب شما نمیاد...ولی چی میشه گفت؟
:(
خب چرا نمیاد(:
💖 miss fatemeh 💖
باوشه بخشیدم :))

+من چقد ک زدم تو این پست :/
خعلی ممنون ک بخشیدی😃


همیشه از این کارا بکن😃
چشمت بی بلا داداش
همه مون خسته ایم! ولی عنوان زدی خداحافظی فک کردم بریدی :)
اینو میدونم(:
نه دیگه چاقو دستم نبود که ببرم😂
تازه اسمتونم خیلی قشنگه خیلی :)
امیدوارم بهتر بشی :)
خعلی ممنون😃
امیدوارم همیشه خوب باشید(:
𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
شوخی نمیکنم ولی واقعا با مشاور صحبت کنید :) منم کم بود پارسال خودکشی کنم -_-
آهنگ امیر تتلو هست؟ :/
سلام اتفاقا من هر هفته میرم پیش مشاور(:
خب مشکلشو میدونم چیه خود مشاور هم بهم گفت(:
من بهش فکر کردم اما عملیش نمیکنم(:
چون از جهنم میترسم(:
اره(:
Now that's subtel! Great to hear from you.
It's impressive that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our
argument made at this time.
It's actually a great and helpful piece of info.
I'm glad that you simply shared this helpful info with
us. Please keep us up to date like this. Thank you
for sharing.
Excellent website you have here but I was wanting to know if you knew of any
discussion boards that cover the same topics discussed in this article?
I'd really love to be a part of online community where I can get comments from
other knowledgeable people that share the same interest.
If you have any recommendations, please let me know.
Thanks a lot!
With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My website has a lot of unique content I've either
authored myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it
up all over the web without my authorization. Do you know any
methods to help reduce content from being ripped off?
I'd really appreciate it.
This information is priceless. Where can I find out more?
I like the helpful info you provide in your articles.
I will bookmark your weblog and check again here frequently.
I am quite sure I'll learn many new stuff right here!
Best of luck for the next!
Hey there! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.
Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring
a blog post or vice-versa? My site covers a lot of the
same topics as yours and I feel we could greatly benefit from each other.
If you're interested feel free to send me an email.

I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!
KPJWRT http://www.LnAJ7K8QSpkiStk3sLL0hQP6MO2wQ8gO.com
Admiring the commitment you put into your site and detailed information you offer.
It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same out of date rehashed
material. Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS
feeds to my Google account.
Thanks , I've recently been searching for info approximately
this topic for a while and yours is the best I
have found out so far. But, what about the bottom line?
Are you positive concerning the source?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">