داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

درد!

خیلی درد داره!

واقعا خیلی درد داره که با خانواده ای زندگی کنی که یهو از رو عکس های قدیمی یک نامه ای پیدا کنی و میفهمی خانواده ی که باهاش زندگی میکنی خانواده ی اصلیت نیست و کلن یتیم باشی😞

واقعا دیگه سیر شدم از زندگی و بازی هاش):

ای لعنت به خودم که اینقدر منفورم ):



دیدگاه ها [ ۱۲ ]

خانواده اونی نیست که صرفن فقط به دنیا میاردت!
اونیه که بزرگت میکنه و تو هر شرایطی کنارته :)
خب میدونم.
ولی حداقل باید بهم میگفتن):
که  یهویی نصف شبی از گریه پوستم نمکزار نشه):
الان داستانه؟
نوچ):
کاش منم یتیم بودم. یتیم بودن چیز بدی نیست.
خداروشکر که نیستی و سایه پدر و مادرت بالای سرته🌷
آقای سر به هوا ...
یکی از دوست های منم مثل تو بود .
خیلی ناراحت بود .
بهش گفتم تو فرض کن تو همون خانواد قبلی بودی ، اوضاع چطوری بود ؟ خیلی دردناک !
مطمئن باش اونا اینقدری سطح پایین بودن که خواستن تو نابود نشی و سپردنت به یه خانواده دیگه .
خوشحال باش که به سرنوشتشون دچار نشدی ...
💖 miss fatemeh 💖
من واقعا متاسفم :(
درکش سخته ولی بهت قول میدم خونواده ی قبلیت دوستت داشتن که اینکارو کردن و خونواده ی جدیدتم بخاطر علاقشون بهت نگفتن
ما جــــــــღــــــدہツ
چه بد:(
لابد میخواستن بزرگ شی بعد بهت بگن
اما ناراحت نباش
اونا هم در حقت پدر و مادری کردنو..
پرتقالِ دیوانه
مجتبی
رابطه خونی هیچ اهمیتی نداره
پدر و مادر آدم کسایی ان که دوستت دارن و با جون ودل مراقبتن
پرتقالِ دیوانه
بعد چرا میگی منفوری!
یعنی چی این حرف
گریه نکن دخترخانم عزیز

درسته پدرمادرواقعیت پیش خداهستند

ولی الان دوزوج خودت رابه عنوان دخترشون پذیرفتندوشده ای دخترشون
ومادروپدرت شدند

وازت مراقبت کردند،این جنبه هم جای خوشحالی داره

ولی ایکاش بهتون زودترمیگفتن
منم شمارودرمیکنم
پسر هستم/:
منم با حرف دوستان موافقم..ببین چقـــدر بهت عشق و محبت و امنیت دادن که تاحالا یه ذره هم شک نکردی و اگ اون نامه رو پیدا نمیکردی شاید هیچوقت متوجه نمیشدی:) خانواده یعنی این!
🌷
واقعا ؟
ولی خب چند سال هست زحمتت رو کشیدن .با پدر و مادر واقعی فرقی ندارند که !
🌷
ناراحت شدم😯
ببخشید):
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی