داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

چرا زنها میگریند؟!

پسرک مادرش را در حال گریه دید. با پاهای کوچکش دوان دوان نزد او رفت و علت گریستنش را جویا شد. مادر جواب داد: عزیزم من برای اینکه یک زن هستم گریه می کنم.

پسرک تعجب کرد و به اتاق خود بازگشت. او هیچگاه نتوانست بفهمد که چرا زن ها گریه می کنند. او دیگر بزرگ شده بود.

روزی در خواب از خدا پرسید: خدای مهربان! چرا زن ها به آسانی گریه می کنند؟ خدا در جواب گفت: من زن ها را به صورت خاصی آفریده ام.

شانه های آن ها را آن قدر قوی خلق کردم که بتوانند بار زندگی را به دوش بکشند و آن قدر نرم که صورت کودکشان را در هنگام آغوش گرفتن، آزار ندهند.

به آنها صبر و تحملی ویژه دادم تا کودکان خود را به دنیا آورند. به آنها توانی دادم تا بتوانند در هر شرایطی حتی در هنگام بیماری از اطرافیان خود مراقبت کنند بدون اینکه شکایتی از زبان آنها جاری شود.

به آنها قلبی رئوف دادم تا بتوانند خطاهای شوهرانشان را ببخشند. به آنها اشک اعطا کردم که در هنگام نیاز از آن استفاده کنند.

فرزندم بدان که زیبایی زن به چهره و لباسی که می پوشد نیست. زیبایی زن در چشمان او نهفته است. چون چشمان زنان که هر از گاهی از اشک تر می شود، دریچه قلب مهربان آنهاست.


دسته بندی :
 پندآموز زیبا و خواندنی

دیدگاه ها [ ۹ ]

مرسی
واقعا
😃
خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
زیبا بووووود^ــ^
خعلی ممنون😃
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
👏👏👏👏👏
خعلی ممنون😃
ممنون زیبا بود.
😃
همچین فرشته هایی هستیم ما =)))
اهوم😃
خیلی ممنون دوست عزیز😉
خواهش دوست عزیز😜
mohsen faraj(sampadi💪)
قشنگ بود ولی نمیدونم چرا من با خانم ها مشکل دارم :/
(خعلی ممنون😃) :دی
خعلی ممنون😃
یه قلب شکسته
👏👏👏👏👍👍👍👍
خعلی ممنون😃
ایول قشنگ بود 👍🏻
ویژگی های مبهم زیادی توی خانوم ها هست که هیچ وقت اقایون نمیتونن درکش کنند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی