داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

بیسکویت!

عیب کوچولوی عروس

یادمه هشت سالم بود...


 یه روز از طرف مدرسه بردنمون کارخونه تولید بیسکوییت


 ما رو به صف کردن و بردنمون تو کارخونه که خط تولید بیسکویت رو ببینیم


 وقتی به قسمتی رسیدیم که دستگاه بیسکویت میداد بیرون خیلی از بچه ها از صف زدن بیرون و بیسکویتایی که از دستگاه میزد بیرون رو ورداشتن و خوردن، 


من رو حساب تربیتی که شده بودم میدونستم که اونا دارن کار اشتباه و زشتی میکنن واسه همین تو صف موندم


 ولی آخرش اونا بیسکویت خورده بودن و منی که قواعدو رعایت کردم هیچی نصیبم نشده بود 


الان پنجاه سالمه ،

اون روز گذشت ولی تجربه اون روز بارها و بارها تو زندگیم تکرار شد....


خیلی جاها سعی کردم که آدم باشم و یه سری چیزا رو رعایت کنم

 ولی در نهایت من چیزی ندارم

 و اونایی که واسه رسیدن به هدفشون خیلی چیزا رو زیر پا میذارن از بیسکوییتای تو دستشون لذت میبرن.


از همون موقع تا الان یکی از سوالای بزرگ زندگیم این بوده و هست که خوب بودن و خوب موندن مهمتره...


 یا رسیدن به بیسکوییتای زندگی؟


اونم واسه مردمی که تو و شخصیتت رو با بیسکوییتای توی دستت میسنجند!!!!!!!


خاطره ای از "#پرویز_پرستویی"



دسته بندی :
 پندآموز زیبا و خواندنی حکایت

دیدگاه ها [ ۹ ]

مسیر سبز
ممنون داداش:)
خعلی ممنون دوست عزیز
خیلی زیبا
خعلی ممنون
💖 miss fatemeh 💖
جناب پرستویی واقعا عالین :))))
به نظر من خوب بودن و خوب موندن مهمتره
چون اگه این دنیا بهت بیسکوییت نرسه
به جاش اون دنیا بهت کیک دوقلو میدن :))))
به اونایی هم که قانون رو رعایت نکردن ساقه طلایی میدن!!
افرین😃
خعلی زیبا فرمودید
مواظب ساقه طلاهایی اون دنیا باشیم(:

💖 miss fatemeh 💖
ممنون پسرخاله جان ^^
خواهش دختر خاله جان^^
منم همچین حسی دارم و همچین سوالی....
افرین به شما:)
خورشید بانو
من میگم احساس رضایت مهمتره ، همه از به دست اوردن بیسکوییت نمیتونن حس خوبی داشته باشن . عالی بود
اهوم(:
خعلی ممنون😃
ای جانم پرستویی:)))
به نظر من خوب بودن مهم تره...مثل بقیه بودن هنر نیست باید متمایز بود
افرین(:
منم به جایی نرسیدم.
دیگه بقیه شو خودتون میدونید.
(:
پرتقالِ دیوانه
بدون بی اجازه بیسکوییت برداشتن هم میشه پیشرفت کرد
اهوم(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی