داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

به مشکلات بخندید!

مرد جوانی که می خواست راه معنویت را طی کند به سراغ استاد رفت. استاد خردمند گفت: تا یک سال به هر کسی که به تو حمله کند و دشنام دهد پولی بده.


تا دوازده ماه هر کسی به جوان حمله می کرد جوان به او پولی میداد. آخر سال باز به سراغ استاد رفت تا گام بعد را بیاموزد.


استاد گفت: به شهر برو و برایم غذا بخر.


همین که مرد رفت استاد خود را به لباس یک گدا در آورد و از راه میانبر کنار دروازه شهر رفت. وقتی مرد جوان رسید، استاد شروع کرد به توهین کردن به او.


جوان به گدا گفت: عالی است! یک سال مجبور بودم به هر کسی که به من توهین می کرد پول بدهم اما حالا می توانم مجانی فحش بشنوم، بدون آنکه پشیزی خرج کنم.


استاد وقتی صحبت جوان را شنید رو نشان داده و گفت: برای گام بعدی آماده ای چون یاد گرفتی به روی مشکلات بخندی!


پ.ن۱:داوینچی می گوید: مشکلات نمی تواند مرا شکست دهند، هر مشکلی در برابر تصمیم قاطع من تسلیم می شود.


پ.ن۲:میخوام یک کانال 🙈بزنم اسم هرچی باشه قبول میکنم!😃


دسته بندی :
 پندآموز زیبا و خواندنی حکایت

دیدگاه ها [ ۸ ]

خانومِ حدیث ^_^
چه جالب بود :)
به روزگار بخند :)
+فکر میکنم ب نتیجه رسیدم نظر میدم!
باشه(:
مشکلات اون طرف وایساده و داره به من میخنده و دست تکون میده.
(:
مسیر سبز
ممنون داداش:))
خواهش دوست عزیز(:
💖 miss fatemeh 💖
کلا خنده بر هر درد بی درمان دواست D:
ما خییییییلی باحالیم!!
اهوم(:
خییییییییلی😃
بانوچـ ـه
ولی هر مشکلی که خنده دار نیست.
اهوم):
آقای سین
از این به بعد نوشته های آقای سین را در وبلاگ mrsin.blog.ir بخوانید
چشم(:
خورشید بانو
جالب بود . بستگی داره کانال در چه مورد باشه من که کانال و وبلاگم هم اسم هستن
یعنی بزارم خانه داستان(:
خورشید بانو
اره خب خانه داستان من حتی ادرس کانال و ادرس وبلاگ و هم یکی کردم
چ جالب😃
من که این ایدی رو تو تلگرام قبل من گرفتن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی