داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

هنگ کردمم):

یعنی خدایش ی مدتیه به کل دوستام و خانوادم گیر دادم که اسم بگید): ویروس بلاگ و کانال تلگرام و ربات گرفتم): هروز میسازم از اسم خوشم نمیاد عوض میکنم واسه همین حتی نمیرسم داستان بزارم):

یعنی خدایش اینقدر سخته که یک اسم خوب و جذاب واسه ی وبلاگ تا الان نتونستم پیدا کنم‌):


لطفا هرکی هر اسم جذابی بلده که پر محتوا باشه بگه تا من از این گمراهی بیرون بیام):

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

گریزان هستم
آینده

پست آخرم دریاب و پست های قبلش
چشم(:
سخت نگیرید!
چشم(:
خانومِ حدیث :)
منم کلی گشتم و گشتم و گشتم تا رُگا رو برگزیدم :)
+حتما اگه به ذهنم رسید میگم ؛)
رگا قشنگه ولی برای مطالب عاشقانه(:
خانومِ حدیث :)
موضوع نوشته هاتون که تغییر نخواهد داشت؟ایا؟
کلن ی وبلاگ دیگه میسازم(:
𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
اگه برا این وبلاگ باشه سرای اندیشه یا مثلا طاقچه و کتابچه یا داستان راستان(مال مطهری بود xD ) خوبند حالا خود دانید ما باز هم فکر میکنیم
زیاد به بحرش نرید من خودم اسمشو چرتک بلاگ گذاشتم فقط یک نفر پرسید حالا اون چی هست؟!😜😜😜😜
نه واسه این وبلاگ نیست(:
داستان سرا: یه کژتابی مبهمی داره
قصص المختص: خعلی دیگه خاص :دی
داستانکستان: عجب ترکیبی شد!
جالبن(:
اگ موضوع پست ها عوض نمیشن ک ب نظر من همین اسم هم خوبه و کفایت میکنه✌ ولی بهش فکرمیکنم میام میگم😁
این وبلاگ ک هستش(:
میخوام ی وبلاگ جدا بسازم(:
مجله ویترینو
زیاد سخت نگیر و به خودت نیار ...
ازلذت های زندگی استفاده کن و حالش را ببر...
چشم(:
نظر خاصی ندارم
(:
سلام آقا مجتبی عزیز:))
به نظرم زیاد سخت نگیر:) یه اسم انتخاب کن ،البته تو تلگرام اسم تا حدودی مهمه چون خیلیا سرچ میکنن ،هر چی اسم ساده تر باشه بهتره :)
من خودم تو تلگرام یه کانال دارم این ادرسشه masirsabzz@
چشم(:
عضو شدم(:
💖 miss fatemeh 💖
پست های اون و بت قراره راجب چی باشه؟
بگو تا اگه تونستم پیشنهاد بدم بهت :)))
راستی سلام😊
همه چی به جز هیچی(:
سلامD:
سلام دنبال شدید لطفا منم دنبال کنید و از کلیپ ها دیدن نمایید
آقای سر به هوا ...
من هم بخوام حرکت اینطوری بزنم چندین ماه درگیر اسمشم :))
یک ویژگی مشترک(:
خورشید بانو
همین خانه داستان خوبه خب
(:
اگه تقریبا مثل همین باشه فکر کنم «گنجینه ی کتاب»بد نباشه...
(: چقدر اسم خوبی گفتید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی