داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

ملکه های ایرونی؟!!!

ملکه های ایرونی

چارلز دانشجوی انگلیسی با طعنه به دوست و همکلاسی ایرانی اش همایون می گه، چرا خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون کنن  ؟ یعنی مردای ایرانی اینقدر کارنامه خرابی دارند و خودشون رو نمیتونن کنترل کنن؟ همایون لبخندی میزنه و میگه :

ملکه انگلستان میتونه با هر مردی دست بده ؟ و هر مردی می تونه ملکه انگلستان رو لمس کنه؟ چارلز با عصبانیت می گه : نه! مگه ملکه فرد عادیه ؟!! فقط افراد خاصی می تونن با ایشون دست بدن و در رابطه باشن!!! همایون هم بی درنگ می گه : خانوم های ایرونی همشون ملکه هستن!!! 



منبع: ناگفته ها

دسته بندی :
 پندآموز زیبا و خواندنی

دیدگاه ها [ ۸ ]

اووه بله بله ...
نمیدونم با گوشی لمسی تایپ کردین یا کیبورد هر چی که هست باید طلا گرفتش :)
با هیچکدوم کپی کردم فقط
(:
آقای سر به هوا ...
چه باحال :دی
(:
خانومِ حدیث :)
آی ام ملکه :دی
هشتگ ریا کاری
چه خوب(:
D:
خانومِ حدیث :)
ربطِشو به ریا دیگه خودتون پیدا کنید :دی
چشم سعی میکنم پیدا کنم(:
یک فنجان عشق
:)))))
(:
ما جــــــــღــــــدہツ
^ـــ^
(:
دریا _ گاه نوشته های من
بسیار عالی
خیلی ممنون(:
من اینو اندازه موهای سرم شنیدم :///
ولی بازم برام قشنگه :))))
#مرسی_بابت_یادآوری
(:
 (:
خواهش(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی