داستان هایی "کوتاه" برای پیمودن راهی "بلند"

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

  • /

    خانه ی داستان

اعتصاب! (جالبه بخونید)

اعتصاب

سه تا زن انگلیسی ، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه کارای خونه رو نکنن تا شوهراشون ادب بشن و بعد از یک هفته نتیجه کارو بهم بگن !

بعد از انجام این کار دور هم جمع شدن ، زن فرانسوی گفت : به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنابراین نه نظافت منزل، نه آشپزی ، نه اتو و نه . . . خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم .

خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم !

روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .

روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست کرده بود و آورد تو رختخواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود . 

 زن انگلیسی گفت : من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار .

روز اول و دوم خبری نشد ولی روز سوم دیدم شوهرم لیست خرید و کاملا تهیه کرده بود ، خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت .

زن ایرانی گفت : من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم !

اما روز اول چیزی ندیدم !

روز دوم هم چیزی ندیدم !

روز سوم هم چیزی ندیدم !

ولی خدا رو شکر روز چهارم با چشم چپ یکم دیدم!!!!خنده

دیدگاه ها [ ۶ ]

D:

D:

/:

:/
D:


D:

D:

D:
سجاد خلیلی
با سلام وبلاگنویس عزیز
برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم
بالاخره قالب حرفه ای بهینه سازی شده بلاگ بیان به صورت رایگان آماده شد
با این قالب تا چند روز آینده خودرا در نتایج اول گوگل ببینید
دریافت قالب از لینک زیر
برای دریافت قالب اینجا کلیک کنید
امیدواریم از قالبی که مدتهاست آنرا آماده میکنیم راضی باشید
Az daste mard hay irani:D
خخخخ بعضیاشون اهمیت نمیدن(:
In ro dige nashnide bodam:D
واقعا! چرا(: اینکه همه جا بود(:
مهندس مکانیک خودرو
D:
D:
Información Bimccoras.aot…Valora en Bitacoras.com: ¿Qué harías si no tuvieses miedo? Piensa bien esta pregunta, analízala y date cuenta de todo lo que te estás perdiendo o que estás dejando de hacer por el simple hecho de que existe un miedo que te limita. No te preocup……
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">